Klantbeheer

Alle informatie verzameld in één overzicht

Creëer en behoud een volledig overzicht van al jouw suspects, prospects en klanten vanaf het
eerste contactmoment. Via de klantenbeheerpagina van Salesinteract krijg je een compleet inzicht van de communicatiegeschiedenis tussen jou en de suspect, prospect of klant.

Optimaliseer je klantenportefeuille

Optimaal klantbeheer is zeer lonend een resulteert in meer verkopen in minder tijd. Via de klantenbeheerpagina van Salesinteract ben je altijd up-to-date van alle informatie die relevant is om zo snel een effectief mogelijk een verkoop te realiseren. De pagina geeft je direct toegang tot alle belangrijke gegevens als contactgegevens, communicatiegeschiedenis, offertehistorie, (interne) notities, gedeelde documenten en het eerstvolgende geplande contactmoment.

Monitor het gedrag van de prospect of klant

Door het interactieve karakter van Salesinteract, heb je altijd direct inzage in het gedrag van al je prospects en klanten. Vanaf het moment dat een nieuwe suspect ingaat op de digitale uitnodiging vanuit jouw organisatie, verandert haar status in prospect en worden alle acties via Salesinteract gemeten. Op deze manier zie je direct wanneer en hoe vaak een bericht, offerte, document bekeken is.