Berichtenbeheer   

Bewaar alle communicatie uitwisselingen centraal in één systeem en ontvang notificaties wanneer een klant een bericht heeft verstuurd

Alle berichten gecombineerd tot één overzicht
Alle berichten gebundeld in een overzicht Raak nooit meer online communicatie-uitwisselingen kwijt en zie in één oogopslag wat de status is van een toegezonden bericht. De berichtenbeheermodule binnen Salesinteract omvat alle communicatie-uitwisselingen die per e-mail of vanuit de Salesinteract omgeving naar je toegestuurd is. Geef gemakkelijk antwoord op vragen, voeg documenten toe of ga direct naar het profiel van een prospect of klant indien je meer achtergrondinformatie nodig hebt.

Berichten via e-mail gemakkelijk toewijzen
Voorkom dat e-mailcommunicatie op verschillende locaties uitkomt. Met de berichtbeheermodule van Salesinteract, wordt het bijhouden van individuele en verschillende e-mailboxen geheel overbodig. Verzonden e-mails door klanten kunnen automatisch doorgestuurd worden naar Salesinteract. De e-mail wordt vervolgens toegewezen aan de betreffende klant en gerelateerde accountmanager.

Verhoog de interactie met je klant
Verlaag de drempel voor klanten om contact met je op te nemen voor vragen of opmerkingen. Via de geïntegreerde berichtbeheermodule in de Salesinteract omgeving kunnen klanten de gehele bericht-uitwisseling teruglezen en gemakkelijk reageren. Door de eenvoudige chat opzet van het berichtenscherm, voelen klanten zich vrijer om sneller contact op te nemen zonder dat zij extra handelingen moeten ondernemen om een e-mail op te stellen via hun e-mailbox.

Ontvang notificaties van nieuwe berichten
Zorg dat je jouw klanten zo spoedig mogelijk kunt voorzien van informatie. Wanneer een klant een
vraag stelt of terugkoppeling geeft op een bericht, ontvang je hier direct een notificatie van.
Raadpleeg voor een totaaloverzicht van al je bericht notificaties de berichten beheer module of ga direct naar het berichtenscherm van een klantprofiel.